Добре дошли Търсене | Активни теми | Логване | Регистрация

Нова тема Отговор
Dzień, w którym nuda zmieniła się w przygodę Настройки
Guest
#1 Публикувано : 20.07.2026, понеделник, 13:35:04 Цитат
Ранг: Guest

Групи:

Присъединен: 27.01.2009
Публикации: 651

Nie jestem hazardzistą. Przynajmniej nie byłem, dopóki pewien deszczowy czwartek nie przewrócił mojego świata do góry nogami. Pracuję jako grafik komputerowy w małej agencji reklamowej, a moje życie toczy się w rytmie deadline’ów i kolorowych moodboardów. W zeszłym miesiącu, po serii intensywnych projektów, nagle dopadła mnie totalna cisza. Klienci gdzieś wyjechali, szef wziął wolne, a ja siedziałem przed monitorem, wpatrując się w pusty kalendarz. Nuda była tak gęsta, że można by ją kroić nożem. Przerzuciłem się na YouTube, potem na jakieś głupie memy, aż w końcu wzrok padł na zakładkę, którą od miesięcy ignorowałem. Kumpel z dawnych lat, Marek, wysłał mi kiedyś link i powiedział: „Zajrzyj, jak będziesz miał ochotę na odrobinę głupoty”.